Tu la pasal

Friday, February 24, 2006

Lost Season 2 E 14


Last 2 days aku berjaya download Lost S2E14. Compare to E13, aku rasa E14 lebih menarik sebab dalam E14, geng baik dah barjaya menangkap seorang yang disyaki sebagai salah sorang daripada kumpulan "The Others". Walau bagaimanapun, mamat tu telah berjaya mengaburi mata pandang Jack dan Jack pun mati2 punya percaya yang mamat tu bukan daripada kumpulan "The Others".
Tapi apa yang buat aku percaya yang mamat tu adalah daripada kumpulan "The Others" ialah Syaid sebab Syaid ni memang pakar dalam meng"psycho" orang dan Syaid pulak memang confident yang mamat ni adalah daripada kumpulan "The Others". Tapi psychology process yang dia nak buat tu terbantut disebabkan oleh Jack, yang kononnya the savior. Blah laa....
Satu lagi yang best E14 kali ni ialah Mr. John Locke yang cool tu dah terlambat nak tekan code kat computer dalam hac tu. Aku dah gabra dah sebab nak tgk apa jadi kalau diaorang semua tak sempat tekan code kat komputer tu. Tapi nasib baik la tuan director tu saja nak tambahkan suspens untuk citer Lost ni.... walaupun John terlambat tekan code tu but the counter tu start sempat la start balik.... Tu la pasal..
So bersabarlah untuk review seterusnya....