Tu la pasal

Wednesday, March 22, 2006

Dah Selesai


Sorry geng... lambat update... anyway aku rasa satu malay dah tau kut yang aku dah dapat another baby boy... But to make it official, my lovely wife dah selamat melahirkan cahaya mata kami yang kedua pada tanggal 20 Mac 2006... Actually aku suka tarikh ni sebab aku punya birthday 0302... and his birthday is 2003... so kira ada la angka 2 and 3 tu....

Macam Sufyan dulu birthday dia 0612 adn his mother is 2106... so kira fair la kan...

Berbalik kepada topik asal... nama anak kedua aku ni ialah Muhammad Umar... tak de reason disebalik nama just aku suka la nama tu... nak kasi klasik sikit.... lagi pun dulu Sufyan dipilih sempena nama sahabat nabi, so kali ni aku pun follow angin je lah... Gambar aku akan upload kemudian dalam my fotopages... sekarang tak sempat la...tu la pasal

Disebabkan aku tak boleh la kalau buat posting tak letah gambar (maklumlah lukisan A1 masa SRP dulu), so ni aku letak gambar Sufyan dalam kegembiraan menunjukkan betapa gembiranya kami sekeluarga menerima ahli keluarga baru... ok jumpa lagi, di lain hari (petikan dari lagu Daulat Tuanku, album Buttherfingers: Salamat Tinggal Dunia... dapatkan yang ori)