Tu la pasal

Saturday, April 01, 2006

Batu Keras


Salam sejahtera kawan2 sekalian. Aku baru dapat info semalam that Butterfingers dah launch diaorang punya VCD show diaorang kat Hard Rock Cafe.... Tapi aku tak sure sama ada VCD ni dipasarkan kepada umum seperti kedai2 muzik ataupun just untuk royalbutterfingers (fan club aje).... Aku sendiri tak try cari lagi.... Tengok la esok kalau sempat.... Tapi melaka selalu lambat kalau bab2 ni.... tu la pasal.... Sapa yang pi konsert ni, diaorang kata best (mesti la best kan).... siap ada penampilan istimewa Kalai.... so jgn lupa dapatkan yang original (kalau dijual kepada umum la)...

One more thing, aku dengaq AIM (Anugerah Industri Muzik) 2006 kali ni tidak mencalonkan group butterfingers dalam kategori Album Rock Terbaik sebab.... lirik yang terlampau (alah, bukannya ada apa pun).... Ni yang aku dengaq la... tak tau la betul ke dak... sama2 lah kita saksikan.....