Tu la pasal

Monday, May 29, 2006

Musim Mengawan...

So musim mengawan tiba kembali.... minggu ni saja i've got lots of weddings to attend and all of them are important one for me....because they did attend my wedding dulu...

Mula2 sekali Chibiok, member koleq... he did attend my wedding and siap menepung tawar lagi tuh.... kenduri kat sg. buloh on the 3rd june nanti.... kalau tak pegi ni masak aku di kemudian hari.... tgklah macam mana nanti.... hopefully i can make it... lagipun dah lama tak jumpa budak batch aku nih.... mesti diaorang rindu kat aku.... hahahaha/...

Then Giggs punya wedding dgn Suria.... lagi lah susah nak miss this one... we've known each other since UUM sampailah dah kerja sekali sekarang.... we lived in the same house for almost 3 years.... and indirectly, diaorang berkenalan pun berpunca asal dari aku jugak....anyway, diaorang dah pun selamat bernikah saturday 27th May 2006 hari tu kat chemor, perak... which i couldn't attend but i'll try to make it on the 4th june nanti.... so, tahniah giggs and suria... ni lah gambar diaorang yang aku sempat cilok untuk tatapan semua....

Another one is Iza Rahayu and husband.... pun kenduri in this week also....and also did attend my wedding kat kedah dulu.... we are close friends dulu masa kat uum, together with jaja.....sepatutnya aku attend her wedding kat penang this week, but apa kan daya, i've stuck with my class... so sorry makcik.... by the way, semoga berbahagia and happy bday makcik... today kan?

Again... to all my friends who is getting married dalam musim mengawan kali ni, i wish u all SELAMAT PENGANTIN BARU dan semoga berbahagia ke anak cucu...