Tu la pasal

Tuesday, April 11, 2006

Gua dan Rockers... (rock lagi)

Tengok gambar saja dah cukup menggambarkan apa yang aku nak story... hahahahaha... Aku bersama Tam Spider. Dasyat jugak tuh... Actually, hari Sabtu lepas, gua (terus gua tu... janji rock) dengan member gua attend wedding adik Tam Spider kat Kuala Sungai Baru (dekat la dgn tempat kerja aku)... Dula adik Tam ni (siti), pernah kerja kat ALAM... so sebab tu lah kitaorang semua dapat jemputan... Besides Tam, Toni pun ada jugak, tapi biasa la, Tam glamer lebih... ambik gambau dgn Tam cukup lah.... "Bang, nak ambik gambar sekali boleh?" tu lah ayat aku kepada Tam... tapi dia memang sempoi.... ok aje.... peminat lah katakan.... member aku (mr. Giggs) yang sorang lagi tu pun apa lagi, tumpang selit lah.... nasib baiklah ada jurukamera terjun (pn. Hanim) yang berdekatan..... Sorry marshmallow, terpaksa masukkan jugak gambar "ex-factor" ko sebab aku tak pandai nak crop2 ni....

Nak ambil gambau second time dah segan.... takut orang kata kemaruk la pulak... lagi pun ramai geng2 ofice aku ada lagi, nanti kena kutuk, so gambar diatas dirakam secara candid oleh member aku (mr. Giggs)... satu lagi takut camera jurukamera terjun tadi hilang, baik buat back-up... actually muka aku tu tengah control, tak nak kasi nampak sangat...

And this is Tam's little sister... memang comel pun... Siti Mariam... dah selamat bernikah dah... tu la pasal... Selamat Pengantin Baru Siti & Fauzi... semoga berbhagia ke anak cucu... janji rock