Tu la pasal

Monday, April 03, 2006

Ratu Jazz and Raja Rock Moden



Wokeh semua.... confirm... aku dah pegi check and dah beli pun.... Butterfingers and Sheila Majid... mula2 niat tu nak pegi cari VCD konsert butter saja... tgk2, bukan setakat butter punya VCD saja, CD lagu pun ada and tak dilupakan... Sheila Majid : Lagenda pun ada...

Aku mulakan dengan album sheila dulu ok.... ada banyak lagu... basically, semua dari album lagenda dulu cuma di digitally remasterred aje plus additional 2 songs, Malam ke bermimpi and lagu duet dengan Kayda (Khaleeda, anak dia).... album ni memang mengubat rindu peminat2 yang dah lama tunggu kemunculan beliau... so, jgn lepaskan peluang, dapatkan yang ORIGINAL... hapuskan cetak rompak..



Now, butterfingers, aku pun terkejut bila tokeh kedai CD tu kata "lu mau mana satu, CD or VCD"... aku kata, wah... ini sudah cantek, aku ingat VCD saja, rupa2nya CD pun ada... so aku terus angkat kedua2nya sekali.... setiap VCD mahupun CD memuatkan 2 keping cakera.... disc 1 adalah lagu2 dari latest album (malay version) and disc 2 adalah from album 1,2 and 3.... (pelik, apasal tak de lagu from malayneum)..... anyway, mmg best...oh ya... VCD adalah dalam versi hitam dan putih... untuk menampakkan lebih nostalgia... seperti yang aku mention, sedutan persembahan jemputan khas, kalai, juga dimuatkan... macam biasa, dapatkan yang ORI and hapuskan lanun cetak rompak....

hidup rock... hidup jazz... aku nak tido... tu la pasal....